Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΔΥΟ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΥΡΑ. ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ "ΣΤΟΧΟ"

ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ "ΣΤΟΧΟΥ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ ΔΥΟ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΕΡΟΜΑΧΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ Ο ΗΛΙΑΚΗΣ



ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ Ο ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΟΜΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΓΚΡΙΤΟΙ...

ΑΠ' ΤΟΝ "ΣΤΟΧΟ" ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Την απόλυτη διακαίωση του "Στόχου" για την κατάριψη δύο τουρκικών πολεμικών αεροσκαφών στην αερομαχία του Μαϊου του 2006, όταν δολοφονήθηκε ο Ηλιάκης, φέρνει δια της πλαγίας ένας εκ των εμπλεκομένων τούρκων πιλότων. Η είδηση μεταφέρετε κυρίως στο διαδίκτυο με την υπογραφή του Κώστα Χαρδαβέλα, συνοδευόμενη από τυμπανοκρουσίες αποκλειστικότητας, αλλά παρουσιάζεται με τέτοιο τρόπο που σχεδόν απαλλάσει την τουρκική πλευρά από τις ευθύνες της.
Διαβάστε πρώτα προσεκτικά τι καταθέτει ο τούρκος πιλότος στο τουρκικό Υπουργείο Εθνικής Αμύνης... «Ζήτησα από τον Ηλιάκη να απομακρυνθεί από τον σχηματισμό μας, ενώ με κατάλληλο ελιγμό τον εγκλωβίζω στο δικό μου σύστημα ραντάρ των πυραύλων μου. Ο ένας πιλότος δεν έφυγε, συνεννοήθηκα με το συμπολεμιστή μου στο δεύτερο αεροπλάνο και αντιμετώπισα την κατάσταση με εκτόξευση πυραύλου. Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπέλυσε και αυτός έναν πύραυλο και βρήκε τον συνάδελφό μου χειριστή στο RF-4 στο φτερό και τον κατέρριψε».
Όμως ο τούρκος πιλότος λέει ΨΕΜΜΑΤΑ για τον τρόπο που καταρρίφθηκε ο Ηλιάκης κι αυτό γιατι η πρακτική κατάρριψης που ακολούθησε (θα την διαβάσετε παρακάτω) επισύρει ιδαίτερα ατιμωτικές ευθύνες στον ίδιο και την χώρα του και μάλιστα από επίσημα διεθνή φόρα. Λέει όμως αλήθεια για την κατάρριψη του τουρκικού φωτογραφικού "φάντομ" (RF-4) του δεύτερου δηλαδή τουρκικού πολεμικού αεροσκάφους που κατέπεσε, ενώ εως τώρα επίσημα όλοι γνωρίζουν μόνο για την πτώση ενός τουρκικού f-16, του αρεσκάφους δηλαδή που συγκρούστηκε με τον Ηλιακή. Όλοι εκτός από τον "Στόχο" και τους αναγνώστες του που ήξεραν από την πρώτη στιγμή την αλήθεια. Την επομένη της εμπλοκής κι ενώ ακόμη δεν είχε γίνει γνωστό το όνομα του νεκρού πιλότου μας και δεν είχε ανευρεθεί οτιδήποτε σχετικά με αυτόν ο "Στόχος" ξεκαθαρίζει και γράφει με πληροφόρηση από το σημείο των ερευνών και από την 115 ΠΜ της Κρήτης.

"Στόχος" 25 Μαϊου 2006 - Αρ.Φ. 235

Το τουρκικό κατασκοπευτικό φάντομ απογειώθηκε μαζί με άλλα δύο τουρκικά f-16 που το συνόδευαν από την τουρκική στρατιωτική βάση Νταλαμάν στα παράλια της κατεχόμενης Μικράς Ασίας, απέναντι σχεδόν από την Ρόδο λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι. Ο σχηματισμός των τουρκικών αεροπλάνων στην πορεία του δεν παραβίασε απλά τον FIR Αθηνών και τον Εθνικό εναέριο χώρο μας, αλλά κατευθύνθηκε νότια και πάνω από την Κρήτη ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΡΩΣΙΚΩΝ S300. Από την Σούδα απογειώνονται αμέσως δύο Ελληνικά F-16 που προλαβαίνουν στον αέρα και λίγο πριν την Κάρπαθο τον τουρκικό σχηματισμό των τριών αεροσκαφών που επέστρεφαν μετά την αποστολή τους στην βάση τους. Ο πιλότος του ενός Ελληνικού F-16 (που αγνοείται έως και την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές) πλησιάζει σε απόσταση αναπνοής το τουρκικό κατασκοπευτικό φάντομ, για να καταγράψει τους αριθμούς του και να διαπιστώσει (με οπτική επαφή) το είδος των κατασκοπευτικών μηχανημάτων που φέρει στην κοιλία του το τουρκικό αεροσκάφος.

Η εμπλοκή των 5 αεροσκαφών

Σε απόσταση ασφαλείας και πίσω από τα 4 αεροσκάφη (τα τρία τουρκικά και το ελληνικό f-16 που τα έχει προσεγγίσει) βρίσκεται το δεύτερο Ελληνικό f-16 που παρακολουθεί τα τεκταινόμενα έτοιμο ανά πάσα στιγμή επέμβει. Σε αυτήν ακριβώς την χρονική στιγμή ένας εκ των δύο τούρκων πιλότων του F16 προσεγγίζει ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ το ελληνικό αεροσκάφος και με την άκρη του φτερού του ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΩΣ ΚΑΜΙΚΑΖΙ τσακίζει τον θάλαμο του f-16 προκαλώντας ακαριαίο θάνατο στον ήρωα πιλότο μας, αλλά και την αστάθεια του δικού του αεροπλάνου το οποίο αναγκάζεται να εγκαταλείψει και το οποίο δεν εκρήγνυται αλλά καταπέφτει στη θάλασσα σχεδόν ανέπαφο. Εκεί ακριβώς προκαλείται και η πρώτη από τις δύο εκρήξεις που αναφέρει ο Αιγύπτιος πιλότος από το πολιτικό αεροσκάφος που βρισκόταν στην περιοχή. Ο δεύτερος πιλότος του ελληνικού f-16, δεν παραμένει απαθής μπροστά στην εξέλιξη και βλέποντας την επιθετική ενέργεια των τούρκων, καταδιώκει και ΑΝΟΙΓΕΙ ΠΥΡ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΝΤΑΣ το τουρκικό φάντομ (αυτή είναι η δεύτερη έκρηξη που ομολογεί ο Αιγύπτιος πιλότος). Αμέσως μετά καταδιώκει και το τρίτο τουρκικό αεροσκάφος (το δεύτερο f16) το οποίο εγκαταλείπει άρον- άρον το πεδίο της μάχης και κρύβεται στην τουρκική ενδοχώρα. Ο Έλληνας πιλότος επιστρέφει στην βάση του ενώ την ίδια ώρα οι τούρκοι που ξέρουν τι ακριβώς έχει συμβεί, απογειώνουν από την ίδια τουρκική βάση που απογειώθηκαν τα πρώτα τουρκικά, άλλα τρία F-16, τα οποία όμως ποτέ δεν έφθασαν στο Αιγαίο αφού ανακλήθηκαν τάχιστα μετά από πολιτική παρέμβαση, αλλά και την προειδοποίηση Χηνοφώτη στον τούρκο ομόλογο του πως και αυτά θα καταρριφθούν.


Εξαφανίστηκε το φάντομ από τα ΜΜΕ


Η παραπάνω περιγραφή των γεγονότων εξηγεί και καλύπτει δεκάδες κενά από αυτά που αφήνουν οι περιγραφές των κατευθυνόμενων ΜΜΕ. Πέρα το γεγονός της εξαφάνισης του τουρκικού φάντομ από την επικαιρότητα (αναφερόταν μόνο κατά τις πρώτες ώρες μετάδοσης «ειδήσεων») εξηγεί και την συμπεριφορά του τούρκου πιλότου που έδρασε (για άλλη μια φορά θα το πούμε ως καμικάζι) πάνω από τα νερά του Αιγαίου μας. Ο τούρκος πιλότος που διεσώθη, βρισκόταν με διαταγή από τους ανωτέρους του σε ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ, αφού μόνο ως τέτοια θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί η επιχείρηση αεροφωτογράφισης των Ελληνικών S300 πάνω από την Κρήτη. Γι αυτό τον λόγο άλλωστε έφερε μαζί του ατομικό οπλισμό που δεν δίστασε να τον χρησιμοποιήσει όταν θεώρησε αναγκαίο και ασφαλώς γι αυτόν τον λόγο ξεκίνησε τα καουμποϊλίκια απέναντι στο Ελληνικό F16 που είχε προσεγγίσει το τουρκικό κατασκοπευτικό. Όλες οι ενέργειες του τούρκου δολοφόνου ήταν υπαγορευμένες βάση σχεδίου που είχε καταστρωθεί στο τουρκικό επιτελείο.
Αυτά γράφαμε τότε... ενώ τις επόμενες εβδομάδες συμπληρώναμε και διορθώναμε λεπτομέρειες που ολοκληρώνουν την ιστορία μιας αερομαχίας που συνεχίστηκε αμέσως μετά την πρώτη εμπλοκή των 5 μαχητικών. Για τον τρόπο που παραδόθηκε στους τούρκους ενας από τους πιλότους του "φαντομ" (που στην αρχή θεωρούσαμε νεκρό) ο οποίος κρατούνταν στην 115 ΠΜ και για τον εγκλοβισμό και την καθήλωση στο έδαφος ολόκληρης της τουρκικής αεροπορίας με αποτέλεσμα τα ελληνικά μιραζ και F-16 να εκτελούν χαμηλές πτήσεις πάνω από την Σμύρνη και την Κωνσταντινούπολη, επανερχόμαστε στο επόμενο φύλλο του "Στόχου". Εκεί θα αναλύσουμε και το γιατί τα πουλημένα ΜΜΕ κατ΄ εντολήν του καθεστώτος κράτησαν κρυφή αυτήν την ιστορία.

"ΣΤΟΧΟΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η υπόθεση Μπελέρη και το συνεχιζόμενο ξεπούλημα της Βορείου Ηπείρου

  Στο ίδιο έργο θεατές… Η αναμενόμενη απόφαση του Ειδικού Δικαστηρίου Κατά της Διαφθοράς (SPAK), που αρνήθηκε το αίτημα του Φρέντι Μπελέρη γ...