Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Η θέση της γυναίκας στον εθνικιστικό χώρο



Έρχονται στο μυαλό μου οι αναμνήσεις μία-μία, πιτσιρίκα τότε στην πρώτη μου πορεία. Να κρατάω την σημαία του κινήματος ψηλά και να την παρακολουθώ συγκινημένη να ανεμίζει περήφανα στους αιθέρες του αιματοβαμμένου τόπου μου. Να φωνάζω τα συνθήματα με πυγμή και ένα δάκρυ να προσπαθεί να βγει από τα μάτια μου, τελικά κρατήθηκε αλλά το συναίσθημα μου έγινε αστραπιαίως μίσος βλέποντας τις συνομήλικες μου να πίνουν, ξέγνοιαστες από τις υλικές απολαύσεις, τον καφέ τους και να προσπαθούν να μην μας δώσουν σημασία. Μίσος για αυτό τον κόσμο στον οποίο γεννήθηκα, σε μια εποχή που όλα ισοπεδώθηκαν. Παράλληλα αισθάνομαι περήφανη για τις αξίες και τα ιδανικά που μου μπόλιασαν οι γονείς μου.
Τρία χρόνια μετά, μυημένη στο κίνημα συνεχίζω ακόμη τον αγώνα μου πιο δυνατή, πιο περήφανη από ποτέ. Δεν με ενοχλούν πλέον τα κακεντρεχή σχόλια των συνομήλικών μου που με θεωρούν παλιομοδίτισα. Ξέρω ποιοι θα μας κρίνουν όλους, και αυτοί που θα μας κρίνουν είναι πολύ ψηλότερα από αυτούς που το μόνο που τους νοιάζει είναι η καλοπέραση. Τρια χρόνια λοιπόν συνεχείς αγώνων για το καλό της πατρίδας. Πιστή υπηρέτρια στις εντολές των ιδεών μου, συνεχίζω τον αγώνα μαζί με τους συναγωνιστές μου. Γνώστης πλέον των καταστάσεων, η λάσπη και η δυσφήμηση θα είναι ανελέητη αλλά εμείς εκεί πιστοί αγωνιστές της πατρίδας. Για αυτό άλλωστε είμαστε Εθνικιστές, γιατί ποτέ δεν τα βάλαμε κάτω και γιατί ποτέ δεν θα υπογράψουμε καμία δήλωση μετανοίας.

Γυναίκες σε Εθνικιστικό κίνημα, πολλοί μπορούν να μας βλέπουν υποτιμητικά, να απορούν που ήρθαν αλλά όταν μας γνωρίσουν θα καταλάβουν και αυτοί ότι ο αγώνας μας δεν έχει διακρίσεις. Όλοι οι Έλληνες ανεξαρτήτως φύλου χωράνε, όλοι στην πρωτοπορία του αγώνα με το δικό του πόστο ο καθένας για το καλό της Ελλάδας. Πιστοί στρατιώτες στο μοναδικό εθνικιστικό κίνημα για μια Κύπρο Ελεύθερη από ξένες δεσμεύσεις, μια Κύπρο Ελληνική.

Και εμείς λοιπόν, το Μέτωπο Γυναικών, ενταγμένες στο κίνημα βοηθώντας όσο μπορούμε και εμείς με την σειρά μας την άνοδο του Εθνικισμού στην πολιτική σκηνή αυτού του τόπου. Παρούσες οι γυναίκες σε όλους τους αγώνες του Έθνους. Ποιός μπορεί να παραγνωρίσει την συμμετοχή της Ελληνίδας γυναίκας στο έπος της Πίνδου; Ποιός ξεχνά τις μάχες σώμα με σώμα των γυναικών της Κύπρου με τους Άγγλος κατακτητές; Έτσι και εμείς, το Μέτωπο Γυναικώντου Εθνικού Λαϊκού Μετώπου (Ε.ΛΑ.Μ.) πιστές ακολουθήτριες των μεγάλων γυναικών του Έθνους συνεχίζουμε τον αγώνα, με ιερές παρακαταθήκες το αίμα των νεκρών αγωνιστριών που πότισε το αγιασμένο χώμα της πατρίδας μας. Πιστές στον όρκο που δώσαμε να αγωνιστούμε μέχρι την τελική νίκη για εθνική ανεξαρτησία και λαϊκή κυριαρχία. Υποσχόμαστε μέσα από αυτές εδώ τις γραμμές ότι δεν θα υποταχτούμε και θα μείνουμε πάντα πιστοί στρατιώτες στις διαταγές της πατρίδας. Πάντα πιστοί στο μοναδικό εθνικιστικό κίνημα της πατρίδας μας.

ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ

Μαρία Χ.
Μέτωπο Γυναικών
Εθνικού Λαϊκού Μετώπου (Ε.ΛΑ.Μ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

(Γιατί) Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία

  Η φετινή επέτειος της Εθνεγερσίας του 1821 σκιάζεται από ορισμένα μεγάλα και σκληρά γεγονότα, τα οποία κάποιοι δεν θέλουν, για τους δικούς...