Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Ελένη Ζαρούλια: Είμαι Εθνικίστρια!


Ελένη Ζαρούλια: Είμαι Εθνικίστρια!
Συνέντευξη της Συναγωνίστριας Ελένης Ζαρούλια στην εφημερίδα "Παραπολιτικά"
Της Στέλλας Νοβάκη

-Πιστεύετε ότι δίκαια αντέδρασε το προεδρείο της Βουλής απέναντί σας όταν αποκαλέσατε τους μετανάστες υπανθρώπους και τρισάθλιους;  «Δεν αντέδρασε δίκαια, αντέδρασε με κριτήριο τα κομματικά του πιστεύω και όχι σαν πρόεδρος της Βουλής. Ωστόσο και εγώ δεν ήμουν απολύτως σαφής. Εννοούσα τους λαθρομετανάστες όχι όλους, προς Θεού, αλλά εκείνα τα εγκληματικά στοιχεία, τα οποία ευθύνονται για τόσες ληστείες και δολοφονίες κατά Ελλήνων. Επίσης, εγώ αναφέρθηκα σε λαθρομετανάστες και όχι μετανάστες, για να λέμε επιτέλους τα πράγματα με το όνομά τους. Πάραυτα μου έκανε εντύπωση με πόση ευκολία προσπέρασε το γεγονός ότι όλοι αυτοί, που έχουν έρθει εδώ στην Πατρίδα μας έχουν φέρει ασθένειες, οι οποίες είχαν εκλείψει προ πολλού από την Ευρώπη!»


-Η πτέρυγά σας όμως τώρα κινδυνεύει με αποβολή από την αίθουσα της Βουλής σε περίπτωση που προκληθεί κάποιο νέο επεισόδιο. «Δεν υπάρχει κανένας λόγος αποβολής μας. Εάν το πράξουν θα αποτελεί κοινοβουλευτικό πραξικόπημα. Σας θυμίζω και υπάρχουν τα πρακτικά της Βουλής γι’ αυτό τι έχουν πει για εμάς: «εγκληματική οργάνωση», «δολοφονική συμμορία», «δολοφονική σπείρα» κλπ., για όλους αυτούς τους χαρακτηρισμούς εις βάρος μας δεν υπήρξε καμμία παρέμβαση από το προεδρείο».
-Θα επαναλαμβάνετε τις ίδιες εκφράσεις και στο Συμβούλιο της Ευρώπης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα όπου συμμετέχετε;  «Δεν νομίζω να μου ζητήσει κανείς την άποψή μου, όμως εάν έπρεπε να μιλήσω για την Ελλάδα σαφώς και θα τους παρέθετα το θέμα λαθρομετανάστευση όπως ακριβώς έχει. Όλοι όσοι πάνε εκεί από όλες τις άλλες χώρες υπερασπίζονται τα δίκαιά τους. Οι δικοί μας, πάνε εκεί για να κατηγορήσουν την χώρα... Κάποιος πρέπει να τους εξηγήσει τι ακριβώς συμβαίνει, γιατί με αυτά που τους έχουν μεταφέρει έχουν λανθασμένη εντύπωση για την χώρα μας».
«Είμαι εθνικίστρια κι όχι ναζίστρια»  Η Βουλευτίνα της Χρυσής Αυγής μένει παγερά αδιάφορη σε όσους την αποκαλούν «ναζίστρια»: «Είμαι Ελληνίδα, ζω στον 21ο αιώνα, αγαπώ την Πατρίδα μου και θέλω να ξεπεράσει την κρίση στην οποία την έφεραν οι λεγόμενες δημοκρατικές κυβερνήσεις».

-Τι απαντάτε σε όσους λένε ότι οι Χρυσαυγίτες είναι φασίστες; «Αν δεν κάνω λάθος ο φασίστας είναι υπέρ του κράτους, εμείς είμαστε υπέρ του Έθνους, άρα δεν μας αφορά. Φασίστας είναι αυτός που εμποδίζει τον άλλον να εκφράσει την άποψή του, σύμφωνα με την ισχύουσα πολιτική ορολογία. Στην πραγματικότητα φασίστες ήταν οι Ιταλοί εθνικιστές, τους οποίους οι Έλληνες Εθνικιστές, όπως εμείς τους πολεμήσαμε το 1940».
-Υπάρχουν εισηγήσεις -το ζήτησε και ο κ. Πάγκαλος - να τεθεί εκτός νόμου το κόμμα σας. Πιστεύετε ότι η παρουσία της ΚΟ. της Χρυσής Αυγής είναι όντως προκλητική; "Αν το να λέει κάποιος Αλήθειες σήμερα θεωρείται, προκλητικό, το να βγάζει λεφτά στο εξωτερικό την στιγμή που υπάρχει κρίση τι είναι; Για τον κ. Πάγκαλο τι να πούμε; Αναπολεί τις κελεμπίες στην παράγκα του Σίμου μάλλον... Το κόμμα μας δεν μπορεί να τεθεί εκτός νόμου, γιατί αν τεθεί η Χρυσή Αυγή εκτός νόμου, τότε το ΚΚΕ που δεν έχει υπογράψει στον Άρειο Πάγο ότι δεν αποσκοπεί στην βίαιη ανατροπή του καθεστώτος τι θα το κάνουν";

«Υπάρχουν πολιτικοί στη Βουλή από τους οποίους μαθαίνω πολλά»
Στη Βουλή η Ελένη Ζαρούλια δεν έχει κάνει φιλίες. «Δεν είμαι πια και τόσο απελπισμένη» αναφέρει, ενώ εκτιμά ότι υπάρχουν συνάδελφοί της εκτός της Χρυσής Αυγής, οι οποίοι κέρδισαν την προσοχή της.  «Υπάρχουν μερικοί. Αυτά που λένε με βρίσκουν σύμφωνη, επειδή όμως είμαι άπειρη δεν ξέρω την σκοπιμότητά τους. Όμως, αν ακούσω κάτι καλό το σημειώνω. Θέλω να μάθω και να πάρω ό,τι θετικό μπορεί να έχει κάποιο μεμονωμένο άτομο από τους άλλους χώρους».  Απορεί με το γεγονός ότι υπήρξαν αντιδράσεις όταν αποκάλεσε τον Γιώργο Παπανδρέου με το μικρό του όνομα και αν τον συναντούσε στους διαδρόμους της βουλής θα τον αντιμετώπισε με απόλυτη αδιαφορία. Όσο για την δημοσιότητα που απέκτησε με την είσοδό της στη Βουλή απαντά με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Ξέρετε εσείς κανέναν που δεν θέλει την δημοσιότητα έστω και για λίγο; Μπορεί να είναι καλή, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας».
«Ο Αρχηγός μου είναι ένα κομμάτι μάλαμα»

Η Ελένη Ζαρούλια μπορεί να δηλώνει «πρωτάκι» στη Βουλή, αλλά έχει μάθει να εμπιστεύεται το ένστικτό της. Έτσι έκανε και όταν γνώρισε τον Νίκο Μιχαλολιάκο. «Δεν ταιριάζουμε σε πολλά» μας λέει, αλλά δηλώνει απόλυτα γοητευμένη με τον άντρα που παντρεύτηκε πριν από 25 χρόνια. Δεν ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά, ούτε χρειάστηκε να περάσει από τεστ τον «Αρχηγό» της όπως της αρέσει να τον αποκαλεί. «Ένοιωσα δέος όταν τον γνώρισα»… Μας αποκαλύπτει όμως και την συνταγή για τον επιτυχημένο γάμο της. Όσο για την πειθαρχία… είναι αυτονόητη στο σπίτι τους. Τι θα γίνει όμως αν η κόρη τους … ερωτευτεί έναν αριστερό;

-Είναι πιο εύκολο να αντιμετωπίζετε τον κ. Μιχαλολιάκο ως σύζυγο στο σπίτι, ή ως Αρχηγό κόμματος στη Βουλή; «Ένας Μιχαλολιάκος δεν αντιμετωπίζεται και τόσο εύκολα πουθενά! Όμως, αυτό είναι που με κρατάει κοντά του τόσα χρόνια... Με τον σύζυγό μου γνωριστήκαμε εντελώς τυχαία! Όταν τον γνώρισα ένοιωσα δέος! Δεν ήταν ούτε έρωτας με την πρώτη ματιά ούτε είχε ανάγκη να περάσει κανένα τεστ ο σύζυγός μου. Κάναμε πολύ καλή παρέα, γελάγαμε πάρα πολύ, τον βρήκα πολύ εύστροφο, δεν ταιριάζουμε σε πολλά πράγματα, όμως έχει μία γοητεία η οποία με καθήλωσε από την πρώτη στιγμή».
-Πώς θα αντιδρούσατε στο ενδεχόμενο αν η κόρη σας ερωτευόταν κάποιον που δεν ανήκει στο δικό σας ιδεολογικό χώρο, αλλά σε ένα τελείως διαφορετικό π.χ. ΣΥΡΙΖΑ; Θα το δεχόσασταν; «Αν και αυτό το σενάριο το βρίσκω χλωμό, αλλά ποτέ μη λες ποτέ, η κόρη μου είναι πολύ έξυπνη και για να ερωτευόταν κάποιον εντελώς διαφορετικό, θα είχε τους λόγους της και της έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Δεν θα ήμουνα ποτέ εμπόδιο στην ευτυχία της».

-Σχολιάζεται αρνητικά το γεγονός ότι αποκαλείτε τον σύζυγό σας «Αρχηγό», ακόμη κι όταν δεν απευθύνεστε σ’ αυτόν με την πολιτική του ιδιότητα.  «Θα τον αποκαλώ όπως θέλω, δεν κατάλαβα!»

-Στο κόμμα Αρχηγός είναι ο κ. Μιχαλολιάκος, στο σπίτι;  «Καμμία σχέση! Ο Αρχηγός μου είναι ένα κομμάτι μάλαμα! Η πειθαρχία είναι αυτονόητη, δεν χρειάζεται να την επιβάλει... Τον Νοέμβριο θα κλείσουμε 25 χρόνια έγγαμου βίου. Κάποτε ένας γνωστός μου είχε πει: "Εσύ έχεις ένα καλό..." "Τι είναι αυτό;" τον ρώτησα. Και μου αποκρίθηκε: "Θαυμάζεις τον άντρα σου"!!!».
-Σίγουρα έχει συμβεί να παραγγείλετε φαγητό από έξω. Πώς αντιδράτε, όταν ανοίγετε την πόρτα και αυτός που κάνει την διανομή του φαγητού είναι αλλοδαπός; «Επειδή σπάνια παραγγέλνω απ’ έξω δεν το έχω συναντήσει, φροντίζω δε και υπάρχουν τέτοια καταστήματα να παραγγέλνω από επιχειρήσεις που απασχολεί μόνον Έλληνες».
-Θα πηγαίνατε να παρακολουθήσετε μια συναυλία του, συναδέλφου σας στη Βουλή, Γιώργου Γερμενή, όπου θα έπαιζαν τα τραγούδια του συγκροτήματος στο οποίο συμμετέχει, με black metal μουσική, που κάποιοι θεωρούν σατανιστική; «Οι μουσικές μου προτιμήσεις διαφέρουν από του Συναγωνιστού μου, αν και μερικά κομμάτια είναι πολύ καλά, στο σύνολο δεν αντέχουν τα αφτιά μου τόσο θόρυβο! Σε αυτό το σημείο όμως θέλω να πω ότι όποιος ασχολείται με αυτή τη μουσική δεν είναι απαραίτητα σατανιστής. Είναι μία μόδα που ακολουθούν οι νέοι και πολλή εμπορική. Αν μερικοί τυχαίνουν να είναι παγανιστές δεν συμπαρασύρει όλους...
-Πώς αντιδράσατε ως γυναίκα, όταν είδατε τον κ. Κασιδιάρη να χτυπάει την κα Κανέλλη, με την οποία έχετε και μακρινή συγγένεια κατά δήλωσή σας, γιατί η ίδια δεν το αποδέχεται; Λοιπόν, με την Λιάνα Κανέλλη έψαξα να βρω ακριβώς τι συγγένεια έχω. Ρώτησα λοιπόν και έμαθα.! Απ’ ό,τι όλοι είδαμε στους δέκτες της τηλεόρασής μας, πρώτα η Λιάνα Κανέλλη του επιτέθηκε... Μάλλον αμυντική ήταν η στάση του Κασιδιάρη.
-Δηλώνετε εισοδηματίας. Η μέση Ελληνίδα, η άνεργη, η μητέρα στην Ελλάδα της κρίσης, πώς μπορεί να ταυτιστεί μαζί σας, και πώς εσείς μπορείτε να αναλογιστείτε τις ανάγκες της και να τις υπερασπιστείτε στη Βουλή; Κατ’ αρχάς έχω σχεδόν 20 χρόνια ένσημα του ΙΚΑ, δουλεύω από τα 18 μου χρόνια σε μεγάλες εταιρείες. Τα τελευταία χρόνια δηλώνω εισοδηματίας, όσο υπάρχουν εισοδήματα γιατί τώρα με τα χαράτσια.. Λοιπόν, είναι πράγματι πολύ λυπηρό να βλέπεις όχι μόνον γυναίκες, αλλά οικογένειες άνεργες. Έρχονται στα γραφεία μας και ζητάνε δουλειά, μια οποιαδήποτε δουλειά γιατί έχουν παιδιά και δεν έχουν να τα θρέψουν. Και δεν είναι απαιτητικοί... Αυτό με λυπεί βαθύτατα και με εξοργίζει. Δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα πέρα από το να τους δώσουμε δωρεάν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης... Μακάρι να μπορούσα να τους προσφέρω δουλειά! Όμως, από την άλλη δεν αισθάνομαι ένοχη, γιατί δεν τους έφερα εγώ ή η Ιδεολογική μου τοποθέτηση σε αυτή την κατάσταση, αλλά η λάθος πολιτική αυτών που μας κυβέρνησαν όλα αυτά τα χρόνια.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

(Γιατί) Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία

  Η φετινή επέτειος της Εθνεγερσίας του 1821 σκιάζεται από ορισμένα μεγάλα και σκληρά γεγονότα, τα οποία κάποιοι δεν θέλουν, για τους δικούς...