Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Συνέντευξη συναγωνίστριας Ουρανίας Μιχαλολιάκου στον ευρωβουλευτή Udo Voigt για τις διώξεις κατά της Χρυσής Αυγής - ΒΙΝΤΕΟ

Συνέντευξη συναγωνίστριας Ουρανίας Μιχαλολιάκου στον ευρωβουλευτή Udo Voigt για τις διώξεις κατά της Χρυσής Αυγής - ΒΙΝΤΕΟ

Στα πλαίσια της επίσκεψης συμπαράστασης στις φυλακές Κορυδαλλού προς τους παράνομα προφυλακισμένους βουλευτές μας από ευρωβουλευτές, έγκριτους νομικούς και στελέχη εθνικιστικών κομμάτων για την  διεθνοποίηση των πολιτικών διώξεων κατά της Χρυσής Αυγής, ο Udo Voigt είχε μια αποκαλυπτική συνομιλία με την δημοτικό σύμβουλο Αθηνών Ουρανία Μιχαλολιάκου, σχετικά με τις τρέχουσες δικαστικές και πολιτικές εξελίξεις.


Udo Voigt: Κυρία Ουρανία, είσαστε η κόρη του Νίκου Μιχαλολιάκου, του Αρχηγού της Χρυσής Αυγής. Πώς αισθάνεστε για τους διωγμούς που λαμβάνουν σήμερα χώρα στην πολιτική σκηνή εναντίον σας και ιδιαίτερα εναντίον του Πατέρα σας;
Ουρανία Μιχαλολιάκου: Η κατάσταση εδώ στην Ελλάδα είναι πραγματικά άσχημη, διότι ο Πατέρας μου βρίσκεται σήμερα στη φυλακή, απλά επειδή είναι Εθνικιστής, επειδή είναι ένας άνδρας που δεν εκφοβίζεται και δεν τρομοκρατείται από τους πολιτικούς του αντιπάλους και που λέει δυνατά την αλήθεια, πράγμα που δεν αρέσει σε ορισμένους. Η κυβέρνηση επιθυμεί να τον κάνει να πληρώσει για αυτό, και για τον λόγο αυτό τον έκλεισε στη φυλακή, παρόλο που δεν έχει διαπράξει κανένα απολύτως αδίκημα. Είναι το ίδιο αθώος όπως όλα μας τα μέλη που βρίσκονται αυτήν την στιγμή στη φυλακή. Οι εκλεγμένοι μας βουλευτές του κοινοβουλίου, όπως και όλοι οι Συναγωνιστές μας, δεν μπορούν να κατηγορηθούν για απολύτως τίποτε.
Λένε πως έχουμε Δημοκρατία. Η αλήθεια όμως είναι ότι στην ουσία δεν υπάρχει αυτή η Δημοκρατία. Οι κυρίαρχοι κάνουν ό,τι θέλουν και λένε ό,τι θέλουν. Μας παρουσιάζουν σαν να ήμαστε τέρατα ή κάτι παρόμοιο και με τον τρόπο αυτό επιθυμούν να αποδείξουν ότι ο Εθνικισμός είναι κάτι το κακό, το οποίο δεν θα πρέπει να υπάρχει. Αυτήν την εντολή έχουν από τους αφέντες τους, διότι θέλουν να δημιουργήσουν ανθρώπους χωρίς εθνική ταυτότητα, πολίτες του κόσμου, όπου δεν θα υπάρχουν Έλληνες, Γερμανοί ή οποιοδήποτε έθνος.
Udo Voigt: Ποια είναι οι θέση σας και τα καθήκοντά σας στην πολιτική σκηνή και στο κόμμα;
Ουρανία Μιχαλολιάκου: Στη Χρυσή Αυγή είμαι απλός πολιτικός στρατιώτης, όπως κάθε μέλος μας. Έχω την τιμή να είμαι μέλος της 30μελούς Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος. Εκεί προσπαθούμε για το καλύτερο, ώστε να υποστηρίξουμε τα προφυλακισμένα αδέλφια μας.
Επίσης, έχω εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος Αθηνών, όπου κατά τις τελευταίες εκλογές έλαβα τους περισσότερους σταυρούς προτίμησης. Αυτό δείχνει ότι ο κόσμος γνωρίζει και αισθάνεται το τι περνάω με τις άδικες διώξεις και ότι σέβεται τον αγώνα μου για την Πατρίδα μου και τον Πατέρα μου. Προσπαθώ να είμαι όσο πιο δραστήρια γίνεται. Έχω την Τιμή να ανήκω στο Μέτωπο Νεολαίας του κόμματός μας, όπου διεξάγονται πολυάριθμες δημιουργικές δραστηριότητες.    
Udo Voigt: Τα περισσότερα παιδιά δεν πράττουν αυτό που θα επιθυμούσαν οι γονείς τους. Αυτό το φαινόμενο το παρατηρούμε και στο δικό μας κόμμα (NPD) με αρκετά παραδείγματα όπου συμβαίνει ακριβώς αυτό. Πως γίνεται η Ουρανία να πράττει αυτό που επιθυμούσαν και οι γονείς της;
Ουρανία Μιχαλολιάκου: Δεν είχα πάντα αυτή τη στάση. Έχω περάσει και εγώ από την εφηβεία και τότε δεν είχα και πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για την πολιτική. Δεν συμφωνούσα με όλα. Υπήρχε μια φάση όπου δεν είχα καμία σχέση με τον Εθνικισμό. Ο κύκλος των φίλων μου ανήκε τότε στην αριστερά. Αυτός όμως είναι και ο λόγος που βρίσκομαι σήμερα εδώ, γιατί είδα τι άνθρωποι είναι, πώς σκέφτονται και τι ιδεολογία ασπάζονται και κατάλαβα σύντομα πως δεν μπορούσα να συμφωνήσω και να σχετίζομαι μαζί τους. Βλέπετε, και εγώ προσπάθησα να πάρω έναν δρόμο που δεν συμφωνεί με αυτόν που επιθυμούσαν οι γονείς μου, αλλά αποδείχθηκε τελικά πως αυτό δεν συνάδει με τον χαρακτήρα μου.
Udo Voigt: Ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη



Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/sunenteujh-sunagwnistrias-ouranias-michaloliakou-ston-eurwbouleuth-udo-voig#ixzz3MRWfTOrE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

(Γιατί) Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία

  Η φετινή επέτειος της Εθνεγερσίας του 1821 σκιάζεται από ορισμένα μεγάλα και σκληρά γεγονότα, τα οποία κάποιοι δεν θέλουν, για τους δικούς...