Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Ο πρόσφυγας με την Ελλάδα στη καρδιά!

Έκανε ακριβώς αυτό που αισθανόταν, ως ένδειξη συμπαράστασης στη χώρα η οποία «σπούδασε τρείς κόρες» του. Ο Νουφρής Μιχαηλίδης πρόσφυγας από την Αμμόχωστο και τώρα στη Λεμεσό έστειλε ολόκληρη την σύνταξη του στο Εθνικό Ταμείο Οικονομίας της Ελλάδας.

«Σύντροφε Αλέξη, παρακαλώ δεχθείτε το μικρό αυτό ποσό προς όφελος του Εθνικού Ταμείου Οικονομίας (αποτελεί το σύνολο της μηνιαίας μου σύνταξης, είμαι 88 ετών, Έλληνας Κύπριος, πρόσφυγας από την Αμμόχωστο, προσωρινά στη Λεμεσό), σαν εκτίμηση για τις άοκνες μα και υπεράνθρωπες προσπάθειές σας να διατηρήσετε την τιμή και την αξιοπρέπεια του ελληνικού λαού, που τόσο βάναυσα καταπολεμείται από τους ισχυρούς «εταίρους» μας, τρομάρα τους. Η χειρονομία μου αυτή ας θεωρηθεί ότι είναι η εκπλήρωση μέρους της ιδεολογικής μου ταυτότητας, έναντι της διεθνιστικής μου θέσης. Κράτα ψηλά, σύντροφε Αλέξη, το λάβαρο της τιμής και της αξιοπρέπειας».
«Είναι το ελάχιστο που θα μπορούσα να κάνω για την Ελλάδα, της το χρωστούσα γιατί μου σπούδασε τις τρείς μου κόρες». «Δεν το έκανα ούτε για προβολή ούτε γιατί με υποχρέωσε κανείς, έτσι αισθανόμουν και έτσι έπραξα».

«Αν ψήφιζα την Κυριακή, θα ψήφιζα σίγουρα ΟΧΙ γιατί πιστεύω ότι αυτό θα επαναφέρει τους "εταίρους" μας στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και θα τους κάνει να σκεφτούν δύο φορές για την Ελλάδα. 
ΟΧΙ».
Ντίνος Ορφανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

(Γιατί) Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία

  Η φετινή επέτειος της Εθνεγερσίας του 1821 σκιάζεται από ορισμένα μεγάλα και σκληρά γεγονότα, τα οποία κάποιοι δεν θέλουν, για τους δικούς...